Saturday 9 June 2012

apa terjaDi??






aku tidak tahu dengan situasi aku sekarang .. bersayangi ataupon sbaliknye...aku insan yg mudah tsentuh ,mudah untuk percyakan org.. mgkin disebabkan ini aku dipermainkan dan di tertawakan oleh kaum yg bernama lelaki...hari ini aku terfikir ...knpa aku perlu berkorban,hancurkan hidup aku,bertimbang rasa pada org yg tidak pernah menghargai kehadiran aku....aku..aku..aku bagaikan bertepuk sebelah tngan yg hanya memikirkan tentang kesenagannye...dan dia hanya relex dan tidak buat apa2 pada hidupnye....dia tidak mahu maju kehadapan...dia tidak mahu org memandang tinggi terhadapnye,,,dy tidak mahu mendengar.."kau dh berubah sekarang ye"... aku berfikir dan berfikir..apakah dy akn terus begini ataupon 1 masa dy akan berubh..aku mnunggu hari demi hari  saat dy mahu berjumpa keluarga dan ibu bapaku...saat dy sarungkan cincin kpada ku....jnji hanya tinggal janji..kalau dia berpengang pada janji //mgkin bulan ini aku telah pun bergelar tunang orang..tp  hanya pandai berkata2 tp sbaliknye kosong..hanya seperti tin kosong yg jatuh dari atas ke bawah...korg semua tahu kan bunyi yg dihasilkan sngat kuat..bgitu jgk dgn si dy...aku rasa diriku ini sangat bodoh dan tidak bernilai setelah apa yg dy buat terhadap aku...aku adalah wanita yg x mampu untuk berkata tidak....aku hanya ingin dia menyanygi dan perhatian kpda ku...itu shja ..apa sush untuk berbuat demikian...kini hatiku amat etrluka..aku merasakan seperti sbtang pen ...apabila diperlukan....dipeluk rapat dengan jari2 dan matanye di tuju ats kertas yg puteh...dan apabila dakwatnye sudah tiada pen itu di campak didalan bakul sampah...dan begitu jga dengan ku...apabila diperlukan....di dekat dengan ku..tetapi apabila aku tidak diperlukan....dia seolah2 sibuk dengan halnye....dosa apa yg telah aku lakukan sebelum ne..shinggakan ...semua lelaki yg aku kenal mempermainkan aku sbegini...apakah ini tanda aku tidak ditetapkan jodoh...atau aku memg alat untuk ditukar gnti???harapan yg dibini kini berkecai..


daripada 1 perjanjian

KE


ini amat lah mengajarku erti percintaan. dan ini mengajarku erti harga diri...

cinta tidak boleh lahir

dari pada...

WANG....

No comments: