Saturday 30 June 2012

hatiku membengkak..









..aku inginkn kau,,tapi kau xingin kan aku...aku rindukan kau,tp kau xrndukan aku..aku cintakan kau tp kau xcintakan aku..aku fikir mslah kau tp kau xfikir mslah aku..aku fikir tentang kau tp kau xpenah fikir psl aku...didlm rumah sewa yg tiada orang,.disinilah aku menghabiskan msa ku slma 2 hari tanpa kawan2 dan keriuhan suara..aku sdeh,aku sunyi,semua ada didalam fikiran ku...aku kembali ke kolej awal dri kwn2 kerana ingin bersamanye,,ingin berjumpanye,,,aku rndu ingin bersmanye seperti dhulu,,tapi apakan daya hanya sia2 aku berkorban semua ini...aku hanya lah orang yg selalu tertipu dengan puju rayu lidah bercabang..hati ku ingin mngis sekuat suara...tetapi apakan sbb untuk aku menyesali semua perbuatan ku ini...air perubatan yg ayah ku ambil kepadaku..tidak ku minum kerana takut untuk putus hubungan dengan si dia...aku amat takut untuk kehilagannye..tetapi dia hanya tersenyum bila aku mengatakan aku tidak mahu meninggalkan nye..bagai mana cara untuk aku lepaskn semua ini...rasa sakit yg ku simpan smakin hari semakin membengkak...kesunyian ku tidak diketahui...hanya kertas  dan pen yg menjadi saksi kepada kesakitan ,kelukaan ini...hanya dengan menggunakan mereka aku meluahkan dan menangis..tiada siapa tahu bahawa aku dan dia tidak sebahgia yg di sangka..aku menipu smeua org dengan memek muka yg ceria..menceritakan pelbagai cerita dan berlawak jenaka..aku buat smeua itu hanya kerna aku ingin menutup kesedehan dihati ini..pengorbanan ku tidak dipandang,..ketika susah aku lah orang yg pertama dia cari ,,aku lah orang yang paling dia sayang..ketika dia sunyi dan kawan2 nye meninggalkan ketika itu dia menelefon dan ajak aku berbual katanye rindu..tetapi apabila dia senang dan kawan2 ramai menghampiri....dia mula melupai aku..dia lupa akan aku..dia sisihkan aku...apalah dosa yg telah aku lakukan...mengapa hati ini maseh berdegil untuknye..aku berdoa agar terbuka pintu hatiku untuk orang laen...mengapa allah tidak khabulkan doa aku..mengapa aku terseksa begini...setiap\kali aku menyanyangi seseorang msti akn terluka dan parah seperti ini,.apa salah yang aku buat pada mereka sehinggan mereka seksa aku begini..aku manusia...tidak mampu menahan sakit ini smpai mati...mengapa dia tidak sanggup meluangkan msa hanya 10minit untuk berbual dengan ku..mengapa dia melyani aku seperti seorang kuli yg bekerja untuk tuanye..aku rasa tersentuh dan ingin menagis apabila mengingati apa yg berlaku dengan hbgn ini...mgapa aku maseh pertahankan...kenapa aku bodoh..kenapa aku xmmpu nk tngglkan dy...mengapa...

No comments: